четвер, 10 березня 2016 р.

GRAMMY та шоу нарядів

Я одна з цих скажених прихильниць одягу, і я впевнена, що ви це прекрасно знаєте. Відбулася премія GRAMMY, і я вирішила проаналізувати образи співачок і, по правді кажучи, я виявила БАГАТО: деякі блищали в своїх нарядах, а інші, мммм, сумнівно. Але гаразд, хто я, щоб їх судити? НІХТО, але ви все одно можете прочитати моє не сильно кваліфіковану думку про їх образи!!!

Селена Гомес -По правді кажучи, мені дуже сподобалося її плаття. Брюнеткам прекрасно йде такий колір, а з її фігурою - це хороша 10-ка. Без всяких сумнівів, одна з моїх улюблениць. Також мені сподобався її макіяж і як вона зробила локони. Вперед Селена! Цікаво, Джастіну сподобалося? Я ставлю їй 8.

ТЕЙЛОР СВІФТ Палець вниз її новій стрижці. Вона мені не дуже подобається, якщо не говорити, що зовсім не подобається. Вона виглядає старше, ні? Що думаєте? Її плаття або краще сказати спідниця і топ мені сподобалися, але не прям щоб дуже. Мені подобається це поєднання кольорів, і мені подобається, що це більш неформальний стиль, але мені не дуже сподобався поділ спідниці. Без сумнівів, вона не така погана, так що я поставлю їй 6,50.

Аріана Гранде Я виразно люблю її зачіску. Мені подобається, що вона намітила тенденцію цим зібраним волоссям. Її плаття мене не потурбувало, але воно мені не подобається, то є я б таке не наділа. Тим більше я не пішла б в червоному на червону доріжку. Моя оцінка для неї 7.

Еллі Голдінг, Я закохалася в її плаття, мені подобається його колір, я думаю, воно дуже жіночне, а прикраса у вигляді ланцюжків зі спини звело мене з розуму. Це, БЕЗ СУМНІВІВ, мій фаворит, мені сподобалося це плаття, і я б точно наділа таке, якщо хто-небудь запросив би мене на Grammy. Також аплодую ніжному макіяжу і укладці на одну сторону. Я віддаю їй 10, тому що це мій фаворит.
Демі Ловато Ай, Демі, Демі, мені сподобалося, але ти мене не переконала, прийшовши в чорному. Мені сподобалося, що вона ризикнула і прийшла в спідниці з розрізом, але я думаю, що для її фігури не підходить ця довжина. Підвіска на грудях певний must-have ... Демі, вибач, але в цьому випадку я поставлю тобі 6 (Для мене це як раз, але Рудж, який сидить поруч зі мною, ставить тобі все 10, так що не хвилюйся, хаха)

БЕЙОНСЕ Все, що б вона не наділа, на мій погляд, їй йде, у неї УНІКАЛЬНА фігура. Мене зачарував верх цієї сукні з прозорим матеріалом. На мій погляд, вона була однією з найбільш милих, без сумнівів, вона заслуговує 9 (І я не ставлю їй 10, тому що я вже поставила одну, і мені здається це занадто)

ЛЕДІ ГАГА Що ми будемо робити з цією жінкою? Якщо серйозно (Їй все можна) Мені подобається, що вона завжди ризикує і вибирає такі сміливі образи, на які я, безумовно ніколи не зважилася б (Звичайно, якби я не була Леді Гагою) І як вона примудряється ходити на цих туфлях, не зламавши ногу? Її стиль унікальний, і такий же талант, так що я поставлю їй 8, тому що я дуже сильно її підтримую.




Що ж, це було моя думка, розкажіть мені, чи згодні ви зі мною, або ви вважаєте, що мені краще продовжити писати про кулінарію і макіяж, хахха !!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар